Benelux | Gepubliceerd op: 29 juni 2010
Pitch
Op zoek naar financiering van uw snelgroeiend technologie bedrijf? Ontmoet de juiste partners op 7 juli http://pr.co/p/0003ax
Samenvatting
Snelgroeiende technologie bedrijven (Technology Fast50 en Rising Star) hebben allemaal gemeen dat zij met hun innovatieve producten, diensten en of processen ambitieuze groeiplannen hebben. Groei vereist financiering. Op 7 juli op kantoor Deloitte Eindhoven, belichten GIMV, Agentschap NL en MKB Innovatiefonds Brabant vanuit verschillende invalshoeken op welke verschillende wijze financiering tot stand kan komen voor startende en sterk groeiende technologie bedrijven.
Details

Op 7 juli a.s. organiseert Deloitte voor de tweede keer met haar Technology Fast50 partners een seminar over financiering van groei en innovatie. Het eerste seminar mocht rekenen op veel belangstelling en is druk bezocht.

De presentaties worden verzorgd door Gimv, Agentschap NL en MKB Innovatie Fonds Brabant. Het seminar vindt plaats op het kantoor van Deloitte in Eindhoven,en vangt aan om 15.30 uur, gevolgd door een borrel vanaf 18.00 u. Wilt u het seminar bijwonen, stuur een

e-mail aan fast50@deloitte.nl

Het seminar wordt u kosteloos aangeboden door Deloitte Technology Fast50.

Achtergrond en programma

Snelgroeiende technologie bedrijven (Technology Fast50 en Rising Star) hebben allemaal gemeen dat zij met hun innovatieve producten, diensten en of processen ambitieuze groeiplannen hebben. Groei vereist financiering. In het seminar belichten we vanuit verschillende invalshoeken op welke verschillende wijze financiering tot stand kan komen voor startende en sterk groeiende technologie bedrijven.

Elderd land – Partner van Gimv presenteert het onderwerp vanuit de positie als Venture Capital organisatie.

René den Boer , Manager van de krediet afdeling van Innovatie NL onderdeel van Agentschap NL (voorheen bekend onder de naam Senter Novem)van het Ministerie van Economische Zaken belicht de rol die de Overheid kan spelen, met o.a. garantiestelling en krediet.

Wolf Schellhorn, investment manager van NV Brabantse Ontwikkelingsmaatschappij houdt zijn presentatie over MKB Innovatiefonds Brabant, een financieringsvehikel dat is opgericht om in reactie op de financiële crisis. Interessant te weten is, dat het fonds voor 2010 nog € 5 mio aan middelen ter beschikking heeft.

De presentaties zijn interactief en bedoeld om discussie te stimuleren.

Voor het volledige programma verwijzen we naar http://j.mp/bJox3C

Bijwonen? Stuur een e-mail aan fast50@deloitte.nl en u ontvangt een bevestiging van deelname.
(bijwonen van het seminar is kosteloos)