Benelux | Gepubliceerd op: 14 juni 2010
Pitch
Ben je een snelgroeiend Tech bedrijf? Schrijf je in voor het Deloitte Technology Fast50 of Rising Star 2010 http://pr.co/p/0002vn
De inschrijving voor de Fast50 en Rising Star verkiezing is geopend!
Voor de elfde keer organiseert Deloitte de jaarlijks terugkerende verkiezing van de 50 snelstgroeiende technologiebedrijven in Nederland. Snelgroeiende bedrijven uit de publieke en private sector en omvatten technologie segmenten als software, internet en biotech kunnen zich per heden inschrijven. Het programma is in het leven geroepen om de uitzonderlijke prestaties van deze bedrijven te erkennen.
Details

Voor de elfde keer organiseert Deloitte de jaarlijks terugkerende verkiezing van de 50 snelstgroeiende technologiebedrijven in Nederland. De deelnemers zijn snelgroeiende bedrijven uit de publieke en private sector en omvatten technologie segmenten als software, internet en biotech. Het programma is in het leven geroepen om de uitzonderlijke prestaties van deze bedrijven te erkennen. De Fast50 bedrijven zijn de topondernemers van de toekomst, die snel denken en een leidende rol innemen in hun vakgebied. Het Fast50 programma omhelst de Fast50 ranking als de Rising Star verkiezing.

Vorig jaar won het Belgische Netlog de Fast50 met een omzetgroei van 11.285% over 5 jaar. Het Nederlandse Albumprinter werd tweede met 8.820% omzetgroei. Fibremax won vorig jaar de Rising Star Award.

Hieronder worden kort de twee programma's uitgelegd inclusief de criteria voor deelname.

Fast50

De uiteindelijke Fast50 ranking vindt plaats op basis van de percentuele omzetgroei over de afgelopen vijf jaar (2005 - 2009). De criteria voor deelname zijn als volgt:

- Bedrijven ouder dan vijf jaar,

-  met een hoofdkantoor in de Benelux en

-  eigen ontwikkelde technologie

Voldoet uw bedrijf hieraan dan bent u van harte welkom zich in te schrijven via  http://j.mp/enterTF50

Rising Star

Bedrijven jonger dan vijf jaar kunnen aan de Fast50 competitie meedoen in de categorie Rising Star. In deze categorie vindt de selectie plaats middels een vakjury die kijkt naar de omzetpotentie van de verschillende bedrijven. De criteria voor deelname zijn als volgt:

- Bedrijven ouder dan 1 jaar en jonger dan vijf jaar,

-  met een hoofdkantoor in de Benelux en

-  eigen ontwikkelde technologie

-  omzet van minimaal € 50.000 in 2010

Tot augustus kunnen bedrijven zich voor de competitie aanmelden via http://j.mp/enterTF50, waarna vervolgens op 7 oktober 2010 de winnaars bekend gemaakt worden tijdens de jaarlijkse Fast 50 Award Cerenomy.

Naast de jaarlijkse totstandkoming van de ranking worden gedurende het jaar door thema events, roundtables en seminars gehouden voor de Fast50 Community, in samenwerking met haar partners. De thema's van de events sluiten aan op de behoefte van de Fast50 community. Het thema voor het Fast50 programma voor komend jaar is 'Tell us your Story'!

Citaten
"We zien dat steeds meer uiteenlopende bedrijfstakken vertegenwoordigd zijn in de Fast50. Deze bedrijven onderscheiden zich door inzet van technologie waarmee ze nieuwe en schaalbare business modellen ontwikkelen. Het is mooi om te zien dat technologie bij deze bedrijven centraal staat.”

— Daan Witteveen (partner bij Deloitte en programmaleider Fast50 Benelux)